fbpx

WORKSHOPS SCHOLEN

Doel en methode

De vorming brengt de leerlingen uit het laatste en voorlaatste jaar van het middelbaar tot een sterker zelfbewustzijn. We vertrekken daarbij van een positief beeld van de maatschappij waarin zij hun rol kunnen spelen en hun kansen opnemen.

Mijn workshops nemen de vorm van een groepscoaching (max 20) aan. Voor leerlingen die behoefte hebben aan verdere verdieping volgen daar best ook individuele sessies op. Mijn methode baseert zich op de ‘EMPOWERMENT APPROACH’*, Neurolinguïstisch programmeren en andere technieken.

Onderwijs van de toekomst

Het programma heeft de volgende concrete doelstellingen:

    1. De leerlingen doen begrijpen dat negatieve programmering (overtuigingen of beliefs) hun ontwikkeling, carrière en leven kan hinderen.
    2. Leerlingen inzicht laten verwerven in:

                         – Opbouwend over jezelf denken: wat verandert er dan en hoe zien anderen dat?

                         – Wat gedrag vertelt.

                         – Wat identificatie betekent (en hier voeling mee krijgen).

             3. Leerlingen een nieuwe strategie aanleren om te veranderen.

* De ‘EMPOWERMENT APPROACH’, is de trainingsvorm die ik ontwierp om in te spelen op de dieperliggende mentale programma’s die ons functioneren bepalen.

Als die automatische programma’s – meestal geïnstalleerd tijdens onze kindertijd – ons afremmen in ons leven, moeten we ze veranderen!

De ‘EMPOWERMENT APPROACH’-trainingen zorgen voor het bewustzijn en de slagkracht om ons leven te sturen naar onze authentieke droomwerkelijkheid.

     Praktisch:
  • Wenst u graag een offerte op maat of heeft u een vraag, gelieve dan onderstaand contactformulier in te vullen: CONTACTFORMULIER
  • U kan ook eventueel een boodschap achterlaten op +32 498 16 20 72 dan bel ik u zo spoedig mogelijk terug.